Klädiz

Klädiz består av två butiker, Klädiz i Vilhelmina samt 44ans kläder i Dorotea. Vi säljer kläder från Vero Moda, ZeZe, Gefa, Zhenzi, Zizzi, Zay, Zj, Dny, Capri Colllection och Miel i butikerna samt smycken från Gemeni och Lotta Design.

9 Jan

Kategori: Allmänt

Godmorgon ! Lördag den 9 jan, -20 grader i dag. Nu går vi mot ljusare tider och våren har så smått börjat smyga sig inn även i butiken. Jag flyttade till Umeå som 18 åring och då, som nu har jag en barnslig fötjusning för hattar, jag och mina kompisar var ofta på stan och prova hattar Smiley smile Så i går packade jag upp den här snygga hatten från VERO MODA 189,95:- Visst är den väl snygg? Välkommen in och prova. Ni är väl försiktiga ute på vägarna, mycke älgar i rörelse. Trevlig helg / Marie

Kommentarer


Kommentera inlägget här: