Klädiz

Klädiz består av två butiker, Klädiz i Vilhelmina samt 44ans kläder i Dorotea. Vi säljer kläder från Vero Moda, ZeZe, Gefa, Zhenzi, Zizzi, Zay, Zj, Dny, Capri Colllection och Miel i butikerna samt smycken från Gemeni och Lotta Design.

Vårens nyheter

Kategori: Allmänt

Så var vårens första modevisning avklarad. Det var jättekul att vara igång igen. Man saknar modevisningarna när det är uppehåll. Gästerna var jättetrevliga och glada. Här kommer lite bilder från förra veckans visning,  såklart är det vårens kläder som visas.

torsdag är det dags för nästa visning. Då kommer ett härligt gäng från Åsele. Är du intresserad av att komma och se en modevisning? Hör av dig till Marie på 0942-51044 och anmäl ditt intresse!















Visst längtar man till våren när man ser dessa vårkläder?!

Kommentarer

  • Linda & Robban säger:

    Snygg du är mamma!



    Puss Kram

    2010-03-13 | 22:36:03
  • Caroline säger:

    Nu när det är så mycket ammande mammor och fler kommer det att bli så borde ni satsa på att ta hem Abecitas amningsbh kollektion. Både med och utan bygel tycker jag.

    Ett litet tips bara, för jag vet att det är många som har problem med att hitta bhar, speciellt i större storlekar... Själv så är jag jätte nöjd med amningsbhn som jag beställde utav er, men jag skulle köpt fler bara jag vetat att ni har dem hemma...

    Kram

    2010-03-23 | 15:02:41
  • Nina säger:

    Jag instämmer med Caroline ;-)

    2010-03-23 | 21:55:53
    Bloggadress: http://ninuz.blogg.se/
  • Caroline säger:

    Tack Nina! Bättre med två än en... ;-)

    2010-03-25 | 10:56:32
  • Anonym säger:

    Nu är det väl ändå dags för en uppdatering?

    2010-04-04 | 17:55:20
  • Malin säger:

    Även jag instämmer med både Caroline och Nina! ;)

    2010-04-08 | 23:13:03
    Bloggadress: http://malincatarinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: